Välkommen hit till min blogg -

måndag 9 februari 2009

Buskul!!

jepp jag hade buskul i går när Sandra o Niclas var här.. Sandra hade bestämt att vi skulle ha fisk till middag.. jaja .. ibland får man vad man beställt.. men inte alltid..

men dom fick i allafall fisk.. jag tog bara potatis.. o lite yoghurt till.. hmm.. husse tog till mej.. annars hade jag nog tagit rubbet..  men matte sa att sötsur sås eller remoulad var inget för en hund.. hmm.. ja o fisk.. det vet vi ju alla att det är kattmat..

Det var jätteroligt att dom kom hit.. o var kvar ett tag.. annars brukar dom bara stanna innanför dörren innan dom snabbt drar i väg igen.. igår satt dom tillomed i soffan.. o Sandra tog sej tid o busa med mej..  sedan sprang vi runt lite.. jag jagade henne.. o hon var verkligen avslappnad i går.. inte så hård som hon brukar vara.. vi hade helt enkelt buskul...

resten av dagen tog vi det bara lugnt.. matte la in lite bilder här i min blogg.. ni ser dom i inlägget under detta..

nu ska jag kolla så att mina katter fortfarande kan röra på sej..

haj o gobaj.. leverpastaj

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med, fisk är för katter. Fina bilder din husse har tagit.