Välkommen hit till min blogg -

måndag 16 februari 2009

Måndag förmiddag..

helgen har varit underbar.. jag var ju o sov över hos min människosyrra fredag till lördag.. matte o husse verkar ha klarat sej bra. Jonna hade varit o tittat till dom i fredags.. fick klorna fixade när hon ändå var där..

o Shadde kollade så domhade fixat allt i ordning i lördags morse.. han hade visst varit inne i husvagnen oxå o kollat så inget var glömt.. tur.. för annars hade matte o husse säkert åkt i från min doggyväska.. där jag har borstar saxen o framför allt godiset .. det är bra med polare..

igår var det mest en slappedag.. vi behövde nog vila upp oss allihopa..

idag hade jag tänkt ta upp matte i pysselrummet.. om jag bara kan få loss henne ur soffan...

jag känner att jag behöver utrymmet härnere för att kunna busa med katterna ordentligt..

 

haj o baj baj

Coky

den bloggande Cockerpoon

Inga kommentarer: