Välkommen hit till min blogg -

fredag 27 februari 2009

hops.. jag bara skulle..

ja jag skulle bara säga åt nåt där ute.. men det blev ett vilt skällande. så.. ja.. hmm.. matte vaknade.. muttrade o gick på.. rackarns oxå... det lutar åt att hon tar hand om soffan i dag..

igår så hade jag hand om den hela eftermiddagen.. var så trött för Sandra kom inom så jag fick busa till det lite med henne.. så hon stannar längre menar jag.. hon hade med fika.. till henne själv o mej.. matte fick bara lite pålägg men jag o sandra åt Birka.. jisses va gott bröd det var.. hmm ja.. dom små bitarna jag fick smaka i allafall..

sedan kom Niclas o hämtade henne o jag kunde gå o lägga mej..

DSC01031

jag var heltrött.. lika trött som jag är på kvällarna..

detta foto tog matte häromkvällen när hon skulle krypa ner.. hmm.. tror ni att någon fick flytta på sej

 

DSC01029

det var så mysigt o ligga bland kuddarna..

nu ska jag gå o vila..

baj baj..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Jatänk att man inte får sova i fred, imorse väcktes jag av telefonen. När jag sov som alldra skönast,det var Therese hon ville till mamma. Va klockan vad..........Coky måste man skriva det???? Undrar Änglamor.