Välkommen hit till min blogg -

söndag 15 februari 2009

Tagen på sängen

det blev vi i går.. matte o husse kom o hämtade mej redan kvart i tolv.. jisses.. ingen av oss var ju vakna..

Stein o Linda skuttade ur sängen .. men jag hade kudden väl instoppad i mina öron så jag hann inte ens med att skälla när  matte o husse bankade på dörren..

inte hade vi väl räknat med att dom skulle komma sååå tidigt.. det är ett hårt liv vi lever vi ungdomar.. vi satt o spelade WoW halva natten.. vi var ute o tog en nypa luft innan vi kröp till kojs vid 2 .. eller vad klockan var..

det var jättemysigt att få sova över hos Linda.. vi var ute o gick ett par svängar.. o jag träffade dom två vovvsingarna som jag visade bild på .. den översta är en tik... hmm vad var det nu hon hette.. killen på nedersta bilden o jag är ungefär jämngamla.. han heter Bubba o vi hade jättetrevligt tillsammans.. vi jämförde oss lite..

O NU VET JAG!!!!! jag anar vad som hände då dagen efter min födelsedag.. då när jag var ute hon mina polare på Ugglarps smådjursklinik... hmmm.. måste gått hett till.. för ... jag har upptäckt att jag måste ha spelat... jag ?? en gambler??!! min kulpåse.. var tom.. hmm.. Bubba hade tydligen inte spelat för han hade påsen full så att säga..

matte säger att jag ska inte bry mej.. o hon har rätt.. jag brydde mej inte om att tjejen på översta bilden löpte..  hmm..

Jonnas husse.. !!!! jag kan nog inte följa med till den där festivalen i stockholm som vi pratade om i somras.. mina känslor har så att säga ... svalnat för sånt...

nu ska jag o husse kolla lite foto.

haj o gobaj... leverpastaj..

Coky

den bloggande cokerpoon

Inga kommentarer: