Välkommen hit till min blogg -

tisdag 26 oktober 2010

lunch

Idag tog vi lite lätt att äta till lunch... För min del lite blandad sallad lite korv o en klick yoghurt... Gott blev det minsann...
Husse kom hem och åt så matte fick gå upp tidigt... O fixa lunchen...
I går var matte jätteseg hela dagen o sa åt husse att om han tvunget ville kolla att larmet funkade så rådde hon honom att göra det vid en annan tidpunkt... Hon tyckte att innan klockan halv sex på morgonen kändes lite onödigt... I alla fall för henne.. Som tydligen hade ställt sej upp i sängen när det började tjuta.... Hihi..
Igår när jag o matte hade gått middagssvängen så var det folk vid Mogges hus... Jag blev jätteglad.. Men... Mogge var inte där utan helt främmande människor.. Matte berättade att mogge flyttat... Men att jag säkert skulle träffa honom när vi var ute o gick...
Och att jag kunde ju hälsa till honom här genom bloggen...
Mogge med familj... Vi tänker på er alla!!! Massor av kramar o nospuffar från oss...
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer: