Välkommen hit till min blogg -

måndag 11 oktober 2010

saknar Jonna

Det är lite tomt hos oss idag... Jonna åkte hem till sin familj i går...
Gissa om hon blev glad när dom kom.. Jag blev oxå glad...
Helgen har varit lugn.. Jag har tagit med jonna o husse på lite promenader ... Jonna gillade verkligem dom stunderna..
I fredags passade jag o jonna husse... Matte var o hälsade på sin moster o några kusiner.. Sagas matte var visst oxå med..
Husse var rätt snäll... Han var väl lite trött efter jobbet..
Idag ska jag o matte bara ta det lugnt.. Tror vi behöver det... Kanske jag kan få matten att bädda ner oss i solsängen
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.2

1 kommentar:

Mayas husse sa...

Godmiddag coky! Syrran från gotland kollar in din vardag, du verkar ha det jättebra,precis som jag. Nu i vår när jag är 3 år så ska jag försöka bli mamma! spännande va??
Känner du nån snygg kille man kan höra av sig till när det är aktuellt?

Hundpuss från syrran Maya på Gotland