Välkommen hit till min blogg -

måndag 4 oktober 2010

våt jycke...

Ja nu pratar vi våt hund... Med andra ord nyduschad o väldoftande..
Jag tog med mej matte för jag tyckte att det var dags för en höstdusch...
Hon gick snällt med mej ner... Idag vill jag dofta lavendel sa jag.. Ok sa matte.. Det är ju ändå det enda hundschampot vi har..
O inte för kallt bvatten.. O tänk på att jag inte gillar vatten i ögonen..
Jaja muttrade matte... Ställer du mer krav så lämnar jag bort dej på badning.. O då kommer dom bergis att torkqa dej med hårtork..
Jisses sa jag.. Lite rädd blev jag.. Matte sa jag lite inställsamt.. Du får göra precis som du vill.. Bara jag blir ren...
Mm sa matte.. Om du lovar att inte torka dej i min säng sen.. Ska försöka låta bli mumlade jag.
COKY
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer: