Välkommen hit till min blogg -

tisdag 5 oktober 2010

gräsare

Idag var Sandra på IKEA och handlade... Matte skickade bud efter lite saker...
Naturligtvis var jag övertygad om att hon skickade bud efter nåt till mej oxå.....
Men...
Av Sandras min och ord att döma när jag vittjade kassarna när hon vände sej om var icke fallet...
Hops... Där stod jag med en mus i munnen som en annan katt...
Ja honhade handlat två gosemöss... Till sina två blivande kattungar... Hon blev aningen irriterad.. Jisses hon morrade som en arg katt... Såna vet jag hur dom låter..
Så...
Jag spottade diskret ut musen... Ja ok jag erkänner att hon fick tjata eniten stund.. Men musen sög sej liksom fast i gommen ... På mej...
När jag spottat ut musen så var hon inte nöjd med det heller..
Inte kunde hon ge genomdregglade möss till små kattungar heller...
Nähä... Mumlade jag.. Sorry....
Men... Om du inte ska ha dom så ställer jag upp.. Vill bara att du ska veta det... O nu menar jag gosemössen.. Inte kattungarna..
Hon sa åt mej att sitta ner en stund... Sedan gick hon en sväng i huset..
När hon kom tillbaka sa hon att om jag hittade mössen så var dom mina..
O det är dom..
JIPPI.. Gissa vem som kom inom här en stund precis... Figo o Miro.. Jag var ute o rastade mössen så jag hörde dom inte..
Men jisses va roligt o få busa lite
Nu ska jag kolla tv o vila en stund
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer: