Välkommen hit till min blogg -

fredag 1 oktober 2010

såja

husses födelsedag var jätterolig.. det droppade in lite folk då o då... o husse verkade riktigt nöjd.
idag har vi tagit ner sommartältet.. det var lite jobbigt tycker jag..
sedan så åkte vintertältet upp... o det blev jättebra...
bortsett från att
inhågnaden försvann.. jaja. lite jobbigare kommer det nog att bli.. men ok..
det har rasslat in en hel del husvagnar idag...
Loke flyttade i tisdags... synd tycker jag. men det var kanske tur ändå... för annars hade dom fått det trångt på sin tomt.. för där står redan en ny vagn..
och
Skipper o hans bror Cosmo har kommit... jisses när jag såg cosmo.. så lik Ester han var...
ikväll ska jag ta med mej husse o gå en kollerunda.. här verkar ha kommit både gamla o nya idag..
spännande
Coky
den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.5.9

Inga kommentarer: