Välkommen hit till min blogg -

fredag 8 oktober 2010

gästbloggare Jonna

Hejsan.... Jonna här.. Dansksvensk gårdshund....
Jag är och hälsar på Coky o hjälper honom lite... För min familj är iväg o grattar min husse ... Han fyller nämligen år...
Jag trivs helt ok här.. Men.. Jag saknar min matte...lite... O dom andra....
Jag har mitt bo med mej... Det är där fotot är taget... Där är jag trygg o sover gott... Hemma har jag en katt som brukar få sova där..
Men nån annan äger inte tillträde till mitt lilla hus...
Höjdpunkten på dagen här det är middagen..... Gottgott....
Igår kom Sandra hit o kelade med mej en stund.... Mysigt
Vi har varit ute och gått lite... .Coky visade mej var Loke bor.. O vi hittade massor av goa dofter där vi gick
Jonna den gästbloggande gårdshunden
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer: