Välkommen hit till min blogg -

tisdag 27 oktober 2009

Tjollahopp…

idag lyser solen.. härligt.. matte sa att när det torkat upp lite ute på bordet så ska vi gå ut o klippa lite på mej.. kul kul….. ja jag börjar bli lite långhårig på tassarna… o det är nog dags att fila lite på klorna… hmm.. vilket betyder att jag får sämre tag i golvplankorna när jag kör katt-racet…

jaja.. smällar man får ta… men vad gör man inte för lite godis.. hehe..

igår var sandra här en stund.. jag passade henne när niclas var ute o rännde… ja.. husse o matte skulle oxå iväg på något så det passade ju perfekt … jag hade ju ändå inte annat o göra då… kunde lika gärna vara sällskap åt henne.. vi hade det trevligt.. hon är cool… busar med mej.. o jag tror att hon somnade rätt snabbt i går när niclas fått hem henne…. själv var jag lite trött….

nu hörde jag en katt.. måste kolla om det är nån jag ska jaga..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: