Välkommen hit till min blogg -

måndag 19 oktober 2009

Slöat .. bara...

ja jag har mest slöat den senaste tiden... känner att jag måste ladda upp... för nåt.. hmm.. undras vad....

matte säger att det är hösten.. man blir så trött då.. jaha..??!! har hon alltid höst då eller??!!

vi har glott på ett par bra filmer i helgen.... hundhotellet.. AHHH såå mysigt... den var rätt bra.. många jyckar att kolla på..

o i går kollade vi på Beverly hills chihuvava.. eller hur det nu stavas.. jisses vilken film.. en liten jycke.. o en stor schäfer.. vilket team... den var verkligen bra.. men.. det buffrade hela tiden.. vi kollar nämligen på streamade filmer.. enligt aftonbladet helt lagligt..  o sååå cooolt.. enligt nån av blondie filmerna vi såg....  legaly blondes hette den nog..

ja ja.. idag är det måndag o matte har ställt upp datorn i pysselrummet.. så soffan är min!! ja hon har ju legat o skräpat på soffan hela helgen.. ville hålla husse sällskap sa hon.. hmm.. hanhar suttit vid sin dator skärm o matte har legat vid sin.. hmm.. o jag har legat i fåtöljen o kollat film... på mattes skärm...

jisses. vilken helg!!!

sedanhar vi haft bovar runt i kvarteret här.. stod i tidningen häromdagen.. ruggigt.. jag ligger med öronen öppna... hmm.... ja jag vill ju inte att nån okänd katt ska skutta in hos oss.. eller nån annan... matte har sagt att jag ska skälla stort när jag hör nåt okänt.. o ja.. det är ju klart jag gör... fast.. ibland när man sover hårt så är det svårt att avgöra vad som är dröm o verklighet.. så jag skäller ändå för säkerhets skull.. o då muttrar husse......

nu ska jag lägga mej o vila en stund. vet ju inte vad matte har tänk o hitta på idag...

coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen Coky, det är riktigt kul att läsa vad du har för dig, du är bra på att blogga, min matte är inte så flitig, men när hon får tid så...
Voff från Nessie