Välkommen hit till min blogg -

måndag 26 oktober 2009

snacka om att bli våt i pälsen!!

ja.. jag o matte har precis varit in en sväng i duschen…. mitt schampo räckte till nästan hela mej… men.. svansen fick jag ta lite av mattes schampo i…. matte sa att jag skulle ta såpa.. men det ville inte jag… så det blev dove….

matte tycker att det är rätt jobbigt att duscha med mej.. bara för att hon får sitta på golvet .. hmm.. ja??!! och??!! det gör jag ofta.. o tycker inte att det är så jobbigt.. hon säger att hon ska se till att vi skaffar en tvätt-stuge-vask.. jaha??!! ska hon tova mej då eller??? så jag liknar en gammal filt??!! HMMMMM

i helgen så busade jag lite med Skipper.. o med Shadde o Lisa…. min vänner mjukishundarna… Ester, DagOtto o Mårris har åkt på kennelhosta så dom fick jag inte gå nära… jag hälsade lite på Loke oxå…

det var en härlig helg.. på fredagen så stod vi utanför o snackade lite.. folket o vi jyckar…. trevligt.. sedan ringde Sandra .. hon o Niclas var hungriga… så husse startade grillen o vi grillade korv.. gott!!!! det var mysigt att vara ute vid grillen allihopa… folket o jag o Skipper… mysigt…

på lördagen var vi helt slut så vi låg inne o glodde på tv o vilade så gott som hela dagen…. mysigt!!

nu ska jag vila lite.. men först…. ska jag upp o köra en sväng i sängarna.. måste torka till mina öron lite

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: