Välkommen hit till min blogg -

fredag 28 mars 2008

Torsdag 27 mars

I dag har jag busat som 17.. matte fick jag upp när husse stack till jobbet innan 6..
jag har lekt massor med Silla.. en basset.. uppfödaren var visst ICA har matte sagt och den vovven har varit i England.. med Zazza!!! Cello fick visst den av henne när hon kom hem.. o nu har jag fått henne.. hon är sååå gooo *tugg tugg*

ja Silla är lite trög emellanåt.. svår att få igång men jag har lärt mej att bära runt på henne och hon skriker inte som matte gör när jag biter henne i nosen..

jag låtsas att det är en riktig hundkompis..

i eftermiddag så var jag ute och blev klappad av grannpojkarna. flickan såg jag inte hon sov nog.

när husse kom hem från jobbet idag så åt han.. sedan gick han upp o la sej.. härligt så fick jag oxå sova..

när husse varit uppe en stund så gick matte o la sej.. hon sa att hon var helt slut.. och blängde lite på mej.. hmm undras vad hon kan ha menat med det..

sååå himla tråkiga dom kan vara.. men.. det var jättegosigt för då var inte husse trött sa han o var uppe med mej.. vi somnade båda i soffan.. jag låg på honom så han kunde inte smita..

Dom tycker att jag äter mycket..men det gör jag inte.. jag har nog sett hur katterna är o snor av min mat.. och husse har oxå sett det nu.. så nu ska dom visst köpa en godare mat till katterna så jag får ha min mat ifred.

jag var ute en stund ensam idag oxå.. matte ställde ut min hage på altanen.. det kändes bra för jag såg ju rakti in i köket och kunde ändå vara ute och matte fick gjort nåt oxå sa hon .. men det tror jag inte på för hon stod bara vid vasken o lekte med vatten hela tiden.. hon påstod att hon diskade med.. jag hade lika gärna kunnat slicka av tallrikarna..

jag har kommit på att mat luktar jättegott.. och jag ser framemot att bli så mogen att jag ska få korv.. jag har smakat lite redan o jammmmmmmmmmmmmmmmmy det skulle jag lätt kunna vänja mej vid och göra nästan vad som helst för..

Inga kommentarer: