Välkommen hit till min blogg -

torsdag 27 mars 2008

onsdag 26 mars

vi gick upp vid vanlig tid idag oxå.. hmm vanlig??!! vid 6 tiden...

naturligtvis ville jag starta dagen med att jaga katt.. men inte sa matte .. det får man inte göra för dom bor här dom oxå..

men jag ville inte ge mej... det slutade med att matte och jag bråkade lite.. så jag fick sitta i transportburen under tiden som hon satte ihopa hrmpftrs.. en hage till mej.. vad tror hon att jag är egentligen.. en häst?? men ok.. när den väl var klar så blev det jättemysigt..

matte säger att det är för min egen skull.. hon är rädd att katterna ska skada mej..

Imorse träffade jag Sigge.. en liten blandiskille som bor här på gatan.. åhh.. vad jag ville leka.. men.. hans matte skulle o jobba så det fanns ingen tid för det..

sedan kom Zazza  passade mej när matte var hos doktorn.. vi hade jättekul.. hon e nästan lika rolig att leka med som Saga.. vi jagade varann runt runt..

hmm för er som inte vet.. så är Zazza min syrra av människosläktet..hon gosar så mysigt.. men hon är hård oxå... säger ifrån når jag gör nåt man inte får..

sedan i eftermiddag var jag ute o luktade på grannbarnen.. 3 pojkar o en flicka.. flickan ville ge mej sin napp.. åhh det var mysigt, jag har inte träffat några barn sedan jag flyttade till min nya familj

på kvällen var husse och jobbade så jag o matte låg på soffan o bara myste.. när vi gick o la oss var jag full av energi... men somnade så småningom...

Inga kommentarer: