Välkommen hit till min blogg -

söndag 23 mars 2008

skärtorsdag 20 mars

inatt har jag varit ute ett par ggr.. husse var jätteduktig och vaknade genast när jag sa till..

o han lekte med mej en stund och vid en tid som han sa var okristlig.. vad han nu kan ha menat med det..

när han gick upp så passade jag på att lägga mej ihans säng.. mysigt o ha en egen säng..

när vi varit uppe ett bra tag o jag slocknat med huvudet under soffan så knackade det på dörren..

in kom min ... moster sa dom.. o min kusin. av människotyp.. dom kastade sej på golvet o gullade med mej.. sa att jag liknade en saga.. jag menar deras hund Saga.. hon ska visst följa med nästa gång..

ja dom rullade runt på golvet med mej.. o blixtrade med kamerorna.. så nu är jag fotomodell!!!

jag fick tugga i håret på dom o slicka i ansiktet.. häftigt!!!

när dom hade åkt så packade husse o matte ut en massa saker i bilen o in med mej i buren o iväg.. då blev jag ledsen igen o grät en liten skvätt.. att dom ska stänga in mej på det viset.. men .. dom förklarade för mej att det var för att jag skulle sitta säkert.. så då somnade jag..

när vi stannade så var vi mitt ute i skogen. o vi skulle bo där.. i en koja på hjul.. coolt... där var jätte mysigt inne..

när jag kom av bilen så rusade en massa folk fram.. o jättemånga hundar det var nästan så jag blev lite rädd.. men så såg jag att Figo oxå var där.. en brutta som hette Asta kaxade lite men henne sa jag åt med det samma...

sedan var jag hemma hos Figo och lekte lite..

på natten vill jag inte ligga i min säng så husse hjälpte mej upp i hans..

Inga kommentarer: