Välkommen hit till min blogg -

söndag 23 mars 2008

Påskdagen söndag 23 mars

Wiiiipiiii va jag har haft kul i eftermiddag...


min allra allra bästa vovvekusse har varit här idag.. o vi hade ... hunnaroligt!!! vi jagade varandra och drack på samma gång ur min vattenskål.. vi rullade runt.. hon är snäll Saga.. hon är ett år äldre än mej.. o lite större.. men.. hon lät mej vinna ibland för att inte jag skulle bli ledsen..

men hon var en hårding oxå .. hon sa åt mej att vi skulle lägga oss ner o vila.. o jag gjorde som hon sa.. sedan lekte vi igen..

jag kollade in henne rätt ordentligt.. hon var som mamma men ändå inte.. hur jag än bökade så kom det inget gott... men vaddå.. jag har ju faktiskt vuxit ifrån att dia..

jag testade lite annat oxå.. men då tyckte Sagas husse att jag gick lite för långt.. jag är ju ändå bara 8 veckor..

nu ligger jag helt utslagen på soffan.. ja jag litar på att matte skriver vad som ska skrivas..

jag ska be matte att jag ska få träffa Saga snart igen.. för jag gillade den bruden.. o dom säger att jag kommer nog likna henne rätt mycket när jag oxå blir stor..

visst ja.. jag fick nya leksaker oxå. en massa korvar på ett snöre.. kul grej o dra med sej... den ska jag leka mer med i morron när jag är utvilad..



natti på er alla.... o kramiz.. speciellt till Saga som finns i mina drömmar

Inga kommentarer: