Välkommen hit till min blogg -

söndag 23 mars 2008

Onsdagen 19 mars 2008

Min nya matte o husse kom och hämtade mej. När vi åkte hem så var jag lite ledsen och grät lite. Men matte hoppade genast bak till mej och klappade mej.. mysigt o sedan somnade jag.

Rätt som det var så stannade bilen o vi var visst vad dom kallar hemma.... coolt!! det fanns 2 katter.. men. jag var lite för trött för att jaga dom... det tar vi en annan dag..

rätt som det var så kom det en tjej o en kille.. det var min nya syrra säger dom o hennes kille.. schyssta var dom oxå o hade goa knän o sova i .. jag var helt slut.. men.. är det konstigt.. alla mina syskon o jag var hos veterinären o fick chip i nacken tidigare på dagen.. lite ont gjorde det.. det var en lång biltur för oss.. o sedan kom ju min nye husse o matte o hämtade mej.. var det konstigt att jag slocknade???

sedan kom en av mina nya kusiner.. en liten havanaise-kille som heter Figo o hälsade på.. men.. jag kan villigt erkänna att jag för tillfället inte brydde mej alls.. bara nickade lite åt honom o somnade sedan om igen.. vi ska visst träffas i morron igen.. då får jag hälsa lite bättre på honom..

på kvällen gick vi .. jag menar jag blev buren långt upp i luften.. där uppe kallar dom det. o wow.. där låg man mjukt o gott..

en av katterna var lite sur på mej.. hon tyckte visst att jag tog hennes plats. hmm.. hon kan väl vara lite generös eller......

Inga kommentarer: