Välkommen hit till min blogg -

onsdag 26 mars 2008

Tisdag 25 mars

jag började morronen med att jaga lite katt.. Maju. hon är så tacksam o jaga .. hmm.. rusar bara upp till ovanvåningen den fegisen.. där får inte jag vara.. ja jag får ju liksom inte gå i trappor..

Mysan däremot.. den ladyn jagar man inte.. henne behandlar man med respekt..

Jag måste erkänna en sak.. jag har norpat Mysans korg.. kände att min korg var lite för stor. hmm.. den hade ju Cello, killen som bodde här innan mej.. dom har berättat lite om honom.. en stor lydig och stark kille.. schäfer.. när jag blir stor ska jag oxå bli .. hmm.. stor.. o stark....

i allafall så knyckte jag Mysans korg.. men.. igår så gick hon in i tv-rummet o provlåg min jättestora korg..


Mysan verkar vara en mycket trevlig tjej.. jag får faktiskt gå fram o lukta på henne när vi är ensamma.. fast.. matte o husse litar inte riktigt på att katterna inte ska riva mej...

i gårkväll så gick matte o la sej jättetidigt.. så jag o husse fick ha myskväll.. sedan var jag jätteduktig o sov på golvet i sovrummet.. ja jag lekte ju ett bra tag först..

mitt i natten så ville jag upp i sängen.. då talade husse om för Mjau att hon ville gå ut.. vi kan ju inte ligga där bägge två..

Mjau är en lusig katt.. hon fösöker faktiskt lura i mej att hon brukar vara hund.. matte har berättat att det faktiskt stämmer för Mjau kan jaga boll...

Inga kommentarer: