Välkommen hit till min blogg -

söndag 30 mars 2008

Kära dagbok

ja jag har hört att man kan skriva så...

denna helgen har jag bara varit...

husse har varit hemma, ja mesta tiden i allafall.. och jag har fått rå om honom riktigt.. han ger mej godis.. och han går rundor med mej..

och Zazza var här hela lördag förmiddag o busade o gosade med mej.. sedan kom hon o Niklas inom en runda till.. jag blir sååååå glad när dom kommer..

Matte har varit tråkig hela helgen.. sa att hon inte mådde bra och låg på soffan.. hmm.. jaja vi tar igen det nästa vecka..

Husse har en skum manick.. det piper och hoppar när man minst anar..

så var det härom natten.. jag låg vid fotsidan och studsade till kuddarna så rädd jag blev.. en sökare säger dom att det är.. när den låter o hoppar så springer husse o då gäller det att akta sej det har jag märkt.. han rusar till hallen o kastar på sej kläder o ut i bilen och iväg.. han är snabb då så jag hinner inte springa efter..

Matte säger att det har hänt något så någon har larmat.. när jag blir större ska jag få hälsa på på brandstationen och se på dom stooooora röda bilarna.. dom har coola slangar där oxå.. som man kanske kan få leka med.. men.. man får nog tänka på att göra det när dom inte är vattenfyllda.. annars blir det springvatten ..

Inga kommentarer: