Välkommen hit till min blogg -

tisdag 25 mars 2008

Annandagen 24 mars

Idag har jag nästan bara slappat.. ja jag har ju jagat katten lite, den lilla.. för den stora.. burr.. nä hon är ju mycket större än mej..

ni skulle sett på morronen när vi kom ut jag o husse.. snö upp till magen.. på mej... coolt. jag menar kallt...

vi har varit ute och gått i snön ett par svängar och busat..

jag träffade en grannvovve till idag.. en westie tror jag dom sa.. hon heter Sita. men hon ville inte alls leka.. var väl rädd att hon skulle få snö i pälsen..

Men jag behövde vila upp mej efter att bus med Saga.

På kvällen kom kusin Jonnas matte o husse o hälsade på.. o jag blev så gullad,,, jag känner att jag kan verkligen charma ...

senare på kvällen låg matte o jag o gosade på soffan o kollade tv.. så att husse kunde få sova ut sa matte... det är ju han som går ut med mej på natten...

nu är klockan 20 över 7 på morronen på tisdagen.. o jag är i full bus... har redan jagat katten en gång.. men.. det får du läsa om i morron...

Inga kommentarer: