Välkommen hit till min blogg -

onsdag 5 maj 2010

Tråkigt..

ja jag har lite tråkigt… matte är som vanligt lite halvkass.. förkylningen som husse drog med hem från stockholm gör henne hängig… hon är faktiskt värre än vanligt.

fast i helgen så blommade  hon upp lite.. för då var vi i husvagnen.. och Jonna var där.. o Figo o Miro.. o vi hade det jättemysigt på kvällarna.. ja på dagarna oxå… fast vädret var ju inte sånt där sitta ute väder..

nu längtar jag efter att husse ska sätta in vår nya dörr så jag kan gå ut på baksidan utan att behöva ha matte hängande i hasorna hela tiden.. jag har spanat runt lite på baksidan.. planerat lite.. tänkte försöka mej på trädgårdsanläggningsarbete..

jag har tillomed planerat in nån damm.. tja.. eller lergrop.. elller vad man kan kalla det.. vet precis var jag ska gräva för att få bra tillrinning av regn..

idag är vädret blää enligt matte.. hon vill visst ha lite mer värme nu..

sa jag att hon var gnällig??!!

nu ska jag vila o drömma om min trädgård..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: