Välkommen hit till min blogg -

måndag 17 maj 2010

så var det en ny vecka… igen…

det har varit värmebölja i helgen sa matte… i norra sverige.. vi bor ju liksom i södra delarna.. o här har ju absolut inte varit nån värme,,,

Fast

husse har haft att göra hela helgen.. han har ju haft jouren och passat på att fixa vår uteplats på baksidan..

IMG_2817

här är dörren som leder till min baksida.. härligt.. nu behöver jag inte springa runt huset utan kan själv gå ut när jag vill.. med andra ord.. jag behöver inte dra med mej matte varje gång..

men jag o matte invigde den i lördags det blev lite sol så vi gick ut och la oss i vår solsäng… jisses va mysigt det var.. fast sen mulnade det på igen och vi gick in.. jag vill ju inte ha matte ute om det skulle bli regn.. hon blir ju våt då.. o det kan vara lite jobbigt..

Idag på förmiddagen gick jag o matte bort o kollade var Loke ska bo.. det är bara en liten bit dit.. o det var jättefint!! Loke har ännu inte varit där så han blir nog paff när det luktar Coky där..

nu ska jag vila en stund ..

Coky den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: