Välkommen hit till min blogg -

onsdag 14 april 2010

vilket jyckejobb

jag som trodde att det skulle bli lätt.. men jisses… här var det dubbelt upp!!!

vad jag menar??!!

jo…..

som ni vet har jag skickat husse på kurs …. o har tillfälligt ensam vårdnad om matte..

men..

man kan säga att det har blivit dubbelt upp..

Linda min människosyrra har kommit.. o gissa om hon o matte är lika…. typ lika förvirrade..

i förrgår när hon kom så åt vi köttfärsbiffar o klyftpotatis.. matte måste ha anat.. för hon gjorde massor av mat..

och..

mycket riktigt..

Sandra o Niclas måste ha känt doften av god mat.. o dom kom.. tror ni att en jycke som jag hade o göra då??? jepp helt riktigt.. jag var helt slut…

jag slocknade rätt tidigt.. efter att ha varit nere o kollat så Linda hade det bra…

igår skulle Linda åka o hälsa på kompisar o sin pappa.. jag saknade henne.. tänk så fort man vänjer sej vid att ha dubbelt jobb.. o jag blev sååå glad när hon kom hem..

fast i natt.. jag var nere o tittade till Linda ett par gånger.. jag kunde ju inte stanna där hela tiden för jag hade ju matte o ta hand om däruppe i sängen..

så nu är jag helt slut… tänkte vila en stund nu…

DSC01450 

här ligger jag i min o Lindas tältsäng.. rätt mysigt faktiskt fast jag föredrar ju egentligen soffan om man ska ligga två… inte så lätt att ramla ner där ju..

nu ska jag sova en stund innan jag ska gå ut med mina två mattar en sväng.. dom behöver nog luftas lite..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Ullas Bloggar! sa...

Glöm inte att hurra för matte,hon fyller år! Slicka henne från Alexander också då blir hon glad. Kram Änglamor