Välkommen hit till min blogg -

måndag 26 april 2010

Slarviga jag..

jag har inte skrivit på nån dag.. skäms på mej..

min husse har kommit hem.. det gjorde han i fredags..

gissa vem som blev överlycklig??!!

matte naturligtvis. ja oxå jag… jag visste inte hur jag skulle vifta med svansen.. stopp sa matte.. du lyfter snart ju..

husse började med att gå på jouren.. kul va??!! fast det var lugnt.. ingen som tuttad på nånstans.. så husse fick det lugnt o skönt här hemma.. slocknade i fåtöljen som vanligt..

i lördags så fixade husse till lite på vår tomt.. finfint blev det.. han fick upp staketet ordentligt så nu kan mina kompisar komma o hälsa på. på eftermiddagen bakade matte en blåbärspaj som vi åt på altanen på baksidan..

fast

vi har ju ingen dörr ännu så matte fick ställa allt i fönstret och sedan gå runt om..

igår grillade vi. Sandra o Niclas kom .. dom ska snart flytta hörde jag.. ska bli kul o se hur dom får det på nya stället.. matte o jag ska åka dit o kolla läget..

idag ska vi bara ta det lugnt matte o jag.. matte är nervös för hon ska till tandhygienisten i morron.. o hon är alltid så hispig när det är nåt.. sedan var det nåt på torsdag oxå.. jisses.. hon kommer vara som ett vrak till helgen…

o till helgen är det Valborgsmässoafton sa matte.. då eldar dom.. jisses sa jag.. husse har väl itne jouren då??!! nä sa matte.. det är Zitas husse som har helgen.. bra sa jag.. då får vi ha honom hemma…

nu ska jag vila innan jag ska gå en sväng med matte..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: