Välkommen hit till min blogg -

måndag 12 april 2010

Måååndag morron..

o jag saknar min husse… jisses.. det blev en liten tripp till gräsmattan i morse bara..

fast..

Linda kommer om några timmar så då kan vi springa runt o leka …. ska bli kul!!

i går när vi hade lämnat min husse vid tåget så var det jätte tyst o tomt här.. o jag kände att matte var lite rastlös.

så..

jag sa åt matte att vi kanske borde duscha.. jaja sa matte.. o vi gick ner till duschen… det var jätteskönt.. men.. jag fick sitta o vänta ett bra tag tills matte var klar. vilken tid det ska ta va….

sedan satt vi o myste i soffan med täcket runt oss.. jag var jättekissnödig men ville inte säga nåt till matte för hon sa åt mej o kissa innan vi duschade. jag var så nödig att jag skakade.. o matte la täcket runt mej o gosade..

till sist klarade jag inte det längre.. utan sa åt matte att kasta på sej kläderna så sprang vi ut.. jisses.. det var härligt..

nu har jag o matte varit på apoteket.. ja jag fick sitta i bilen.. o köpt ett fästinghalsband.. jag hörde att Miro redan fått en fästing.. eller.. det var Figo.. ja nån av grabbarna var det…

sedan åkte vi till Netto för det var nåt där matte behövde.. o vilken tid det tog… o det var varmt i bilen..sedan åkte vi till djuraffären o köpte ett nytt fint halsband åt mej.. som inte skitar ner min päls..

där kollade jag lite bland godsakerna o valde en tuggtandborste..

nu har jag tuggat i mej det o är megatrött..

återkommer kanske senare idag..

coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: