Välkommen hit till min blogg -

tisdag 18 augusti 2009

Tisdag.. igen.

jisses.. har ni tänkt på hur många tisdagar det ryms i ens liv.. för varje vecka fylls det på med en.... matte har samlat på en hel drös.. för hon är gammal.... o ju äldre man blir.. desto fler tisdagar har man varit med om..

igår var en riktig vilodag. matte verkade rätt sliten.. hmm.. jasså??!!??!!.. o jag tog med henne ut ett par gånger för att liva upp henne.. saknar husvagnen sa hon..

jaja.. sa jag.. vi sticker dit i morron eller övermorron... eller nåt sånt.. packa dina påsar så kan vi åka.. o glöm inte packa ner korv o hundmat..  husse får stanna hemma hos odjuren.. det vill säga.... katterna.. ja det är mest Mjau man ser..

jajaja.. sa hon... jag ska.. ... så gick hon upp o packade sina ... pysselgrejor.. hmmmmm....

i morse lät jag matte sova till nästan nio.. jag gick in o la mej i pysselrummet o slösnackade lite med Mjau... allt för att inte störa matte..

idag blåser det jättemycket.. under svansen när man är ute.. hmm.. killar gott??!! NÄ!!!

nu ska jag ner o sola lite.. tänkte lägga mej på golvet framför den öppna dörren.. hmm.. SOLEN var blev den av???? jag hade ju såna planer för dagen.. jaja.. golvet är nog fortfarande varmt

bye bye

Coky

bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: