Välkommen hit till min blogg -

onsdag 12 augusti 2009

Halva veckan har gått

jisses va tiden springer iväg..  det är redan onsdag....

pst...grannen mittemot!! du såg fel.. det var inte pizzabudet.. det blev tydligen kinamat,, hehe

jag har fullt upp med att träffa mina kompisar här uppe vid husvagnen.. igår kom Ester in o hälsade på.. hon hade tagit sej ut själv.. hennes matte var inne hos oss.. hon o matte satt o gjorde kort.. fina såna kan jag tala om..

ja ester kom i allfall hit för hon tyckte att killarna hemma hos henne var jättetråkiga.. so vi snackade lite o tuggade lite.. ja vi hade rätt trevligt..fast hon ville ha alla tuggbenen.. hmm...

DSC01191

här är ett foto på henne....

här kommer fler foto som matte tog när vi var nere på gräsplanen o lekte...

DSC01177

DSC01178

DSC01180

det är jag som är den blonde killen mitt i röran..

nu ska jag vila lite innan vi ska.. hmm.. vila.. kanske.. jaja

baj baj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: