Välkommen hit till min blogg -

lördag 5 juni 2010

Katten oxå

jaha.. jag tror att kattfan börjar sakna Mysan…

hon börjar bli lite efterhängsen.. hänger mej nästan i svansen.. hon måste tydligen alltid ha nån o bråka med..

o i morse så var hon uppe i VÅR säng.. min husses o mattes

Nu verkar det som om sommaren är här.. det är varmt o skönt ute..

Jag o matte åkte in o hälsade på Saga i går.. jisses va hon är snygg!! det var massor av folk där som satt o åt frukost.. men det var bara sagas husse som bjöd korv på mej..

dom andra bara tittade.. vilka snåljåpar.. Saga berättade att dom aldrig brukade bjuda.. hmm

idag har jag tänkt o göra nästan inte nåt alls..

kanske ligga i solsängen o njuta av vädret.. leka lite med råttan o tugga tuggeben o kanske smyga på kattfan..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: