Välkommen hit till min blogg -

torsdag 17 juni 2010

alla årstiderna

ibland känns det som om vi har alla årstider på en enda gång.. fattas bara snön idag tycker jag..

igår när jag o matte satt o slöade på altanen så kom Figo o Miros matte o hälsade på en sväng.. jag bestämde med henne att jag ska hjälpa henne på jobb en stund i morron.. det blir nog roligt.. men roligare blir att jag ska med henne hem sen o leka med grabbarna.. vilken överraskning för dom att jag är med deras matte när hon kommer hem från jobbet.. min matte ska på begravning och min husse har lite svårt o komma från jobbet.. så jag vet ju var jag har dom….. så jag hade tänkt ha lite trevligt på egen tass….. så att säga..

nästa vecka är det midsommar… matte säger att då ska vi ha blomkransar i håret.. men.. hmm.. jag är ju kille.. ja .. och???? sa hon… jaja sa jag.. om jag ska ha så ska husse ha…

i måndags så var jonna hos mej o matte.. det har jag nog inte berättat…

det gick jättebra.. vi var ju i husvagnen så jonna kunde gå hem till sej precis när hon ville..o det ville hon nästan hela tiden…. hmm..

i helgen var jag inne o lekte lite med Ester o killarna oxå.. så mysigt domhar det inne hos sej..

nu ska jag vila lite i soffan.. såg att matte la sej där.. o jag ska mysa med henne

haj o gobaj. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: