Välkommen hit till min blogg -

onsdag 1 april 2009

åååhhh va skönt

i går var vi  ute jättemycket.. matte gick o drog i buskarna på tomten o muttrade .. inte bra.. ajajaa...

på kvällen så gav hon husse mat sedan jagade hon ut honom i trädgården så han fick rensa lite i rabatterna.. dom "som inte såg så fina ut direkt" fast med andra ord som inte jag använder mej av...

på eftermiddagen så låg jag på gräsmattan o petade lite i mitt navelludd o gnagde på en boll.. såååååå härligt väder det var... och så tittar man ut i dag??!! vem är det som har blötat ner gatan här ute.. ser ju ut som lite regn... hmm

jag lyckades med konststycket i morse igen.. jag lyckades få matte att somna om.. så hon vaknade först vid kvart i 10... o väckte mej,,. hmmm.. jisses va gott jag sov...

sedan när jag sniffade lite på henne så ... tja.. jag fick ta ner henne i duschen.. hon hade nog varit varm i natt... två täcken o sedan låg jag oxå där o värmde.. 

haj o gobaj leverpastaj...

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: