Välkommen hit till min blogg -

onsdag 15 april 2009

Visst ja

jag lovade ju att visa lite foto från helgen..

här kommer dom!!

DSC00036
här hade vi en liten träff hemma hos mej...

DSC00035
här har Jonna oxå vaknat o kommit ut till oss

DSC00037
Saga.... det är hennes människosyrra som håller henne.. jag tycker att jag o Saga är enormt lika på denna bilden... nästan samma profil....

DSC00040
här försöker dom få till en bra bild på mej o Saga.. samtidigt... lite svårt..... för det var massor av folk runt om kring...

DSC00042
här sitter jag o solar mej.... det var såååå skönt vårväder...

DSC00045
här säger jag godmorgon till min kompis Mitzy.. hon är så söt den bruden...

Ja detta var helgen i bilder...
idag ska jag o matte åka in till Sagas jobb... där ska vi träffa 1 vuxen o två "valpar" dom kommer från England... dom är av människorasen .... o är släkt på nån vänster med matte o sagas matte...

sååå......

nu måste jag fixa till pälsen så jag ser riktigt fin ut..

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: