Välkommen hit till min blogg -

torsdag 23 april 2009

Vårsolen lyser

idag lyser vårsolen jättemycket.. matte stormtrivs... jag lyckads precis dra med henne ut på en liten sväng..

vi gick bort mot sopinsamlingen.... där är mysit.. det går så många där.... o där finns många lukter... o ja.. jag erkänner.. jag var nödig....

i morse lät jag matte sova ut.. jag gick ner o la mej på soffan........ jaja.. ni förstår väl varför??!!

har ni sett i min gästis?? en cockerpoo som heter Elza har skrivit där....  jag o matte var inne o kollade på länken hon lagt med.. http://www.helenshundcenter.dinstudio.se/

in o kolla där om ni har tid.. o bor ni i närheten så titta in där... vilket ställe...  vi har nåt liknande här i byn som heter Celines foderbutik... jag gillar såna affärer med godis o mat o .. käder.... dom affärerna här i byn som säljer sånt får jag följa med in i... men dom riktigt stora i köpcentras... ja där är djurförbud??!! hmm..  varför sälja saker till nån som inte får komma in??!!

visst ja.. Välkommen hit Elza!! härligt med fler cockerpoo-isar... jag kollade bland kundbilderna hos Helenes hundcenter ... där fanns en bild på tre cockerpoo-er... den till höger liknade faktiskt mej...

igår var Sandra o Niclas här... o åt middag..... matte hade gjort nån kycklingpaj på omelettbotten.. jaja.. den gick åt i allafall... Sandra busade med mej som bara den... hmm.. jag försökte faktiskt hålla mej lugn.. men.. ja det går bara inte när hon är i närheten..

idag ska jag nog bara vila ut.. känns som om jag behöver det....

mot soffan

baj baj

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Elza & Matte sa...

Kul att ni gillade mitt jobb!! Matte brukar tjuvläsa din blogg lite då och då. Hon säger att det är himla roligt! Nu vet jag ju att du varit in på min sida tidigare *blink* för det står så i min gästbok! Men om du har glömt mej är adressen www.blackflash.weebly.com Där är även mattes blogg. Sedan om man klickar på Trindeli Dogdesign kommer man till mattes sysida. Hon syr en massa hundsaker!! Kolla där med om du ni vill!! Just nu sitter hon och syr tikskydd! Om du nu vet vad det är *blink*