Välkommen hit till min blogg -

tisdag 4 augusti 2009

Tjollahopp

Jisses va skönt o bli av med all pälsen i går.. när vi kom hem så tog jag många rundor på min gräsmatta.. det var längesen jag körde en ordentlig formel1. har ju inte velat trassla till frissan tidigare..

jag blev jättenöjd med klippningen denna gången.. förra gången blev lite väl snaggat..

DSC01172

fotot är kanske inte det bästa... jag upptäckte för sent att matte hade pillat på inställningarna.. men det syns att det är jag i allafall..

jag tog ett par ordentliga svängar till under kvällen.. låtsades att jag var jättenödig för att få ut matte..

hon behövde ju ändå ut o plocka plommonen.... o förfölja sniglarna..

vi har en hel del plommon på våra träd.. men... jag har lovat att inte gå i närheten av dom.. för domkaninnehålla getingar.. o dom i randig pyamas... dom ska man akta sej noga för..

nu ska jag in i sovrummet o uppfostra täckena.. dom har inte legat som jag ville i natt..

haj o gobaj.. leverstapaj

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Summer sa...

Du blev ju jättesnygg i din nya frilla. Vad ska du hitta på idag?