Välkommen hit till min blogg -

torsdag 6 augusti 2009

Jisses - vilken kväll!!

i går hade jag en riktigt lat dag..

tills..

det stannade en bil härutanför.. o ur den hoppade

MIRO o FIGO... sååå glad jag blev

jag o Miro sprang runt här inne o busade o vi hade några mysiga stunder på soffan oxå..

inte nog med det..

rätt som det var så kom Niclas o Sandra.. med mat.. !!! jisses. vilken fest tänkte jag... husse tände grillen o jag var så upptagen av Miro att jag nästan missade att dom åt.. hmm..

jag tiggde lite.. men var mest upptagen av att dreggla i Miros päls..

jag missade middagen.. hmm.. första gången på jättelänge som jag missat en måltid!!??

senare när alla åkt hem så kurade jag i hopa mej i min fåtölj o njöt av lugnet... ja först så var jag med matte ute.. så hon fick jaga sniglarna..

nu ska jag lägga mej o passa på katterna.. såg att nån var på väg in..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: