Välkommen hit till min blogg -

måndag 3 augusti 2009

IDAG !!

ska jag klippa mej.. jag ska nog inte ta det så kort som förra gången för jag kände mej som en nakenhund..  jag tänkte att matte skulle få åka på egen hand... o handla... jag har talat om hur hon ska uppföra sej o ... även vad jag önskar mej.. hehe

det betyder att jag duschade i går.. jag passade på att blöta ner matte oxå.. det skadar ju inte med en extra dusch då o då....

jag blev sååååå fin... torkade mej på alla badlakan matte lagt runt på golven o på mattorna.. jag tänkte ta mattes säng oxå..

men...

hon hade stängt dörren till sovrummet.. så jag gick ut i stället .. i solen.. ja det var sol då en stund..

idag har vi ingen sol alls.. bara regn.. o åska.. det började redan vid 7 i morse o mullra..

matte tittade på DMI o sa att detta kommer nog hålla på hela dagen.. jaja.. tur att vi har mobilt bredband.. då kan man ladda datorn mellan åskemullret o surfa när man vill..

 

nu ska jag vila en stund innan vi ska åka till frissan....

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Summer sa...

Får man se den nya frisyren?