Välkommen hit till min blogg -

måndag 10 augusti 2009

tjabba tjena hallååååååå

vilken helg det har varit!! jag ska sätta in foto snart på när jag ... Ester... o hennes bröder Morris o DagOtto leker nere på gräsplanen.. jisses va kul vi hade!!

jag o matte har betämt att vi ska vara här i husvagnen hela veckan eftersom husse ändå jobbar o har jouren

Jonna är ju oxå här.. o hennes husse o matte oxå..  vädret har varit helt ok hela helgen.. o vi har suttit ute en hel del o njutit av solen..

o sedan har matte o Esters matte kommit på att dom har mycket gemensamt.. PYSSEL .. igår satt dom o pysslade o gjorde kort.. Lokes husse var nog lite avis för att inte han fick vara med.. för han var här o kollade lite då o då.. men han ville inte erkänna att det såg kul ut sa matte..

Shadde har inte varit här.. på hela helgen.. lite tomt har det varit.. där borta.. ingen knoll o tott.. o ingen piff o puff... o inget litet laktirstroll....

men matte sa att dom kommer nog till helgen..

det ska bli kul!

nu ska jag ut o lägga mej i förtältet o tugga lite tuggeben.. snart kommer Jonna in o hälsar på en stund.. för hon ville visst inte följa med o handla.

grannen mittemot!! håll koll.. på husse...

haj o gobaj.. leverstapaj..

Coky

den bloggande cockerpoon

1 kommentar:

Marita sa...

Hej på er. Så det är där ni är.... jag lovar att hålla koll på honom. Han har arbetat...satt upp lite brädor som vi säger i skåne, ser fint ut! Oj nu kommer pizzabudet och leverera kvällsmat till honom *skrattar*