Välkommen hit till min blogg -

tisdag 14 september 2010

tiden går snabbt

jisses .. jag har ju inte hunnit med att skriva här på ett tag..

jag hade ju husse oxå hemma förra veckan.. jisses .. det var jobbigt..

men i måndags morse så skickade jag iväg honom till jobbet igen..

o vips…

som en gummiboll var han hemma igen..

så nu har jag honom hemma en vecka till.. men.. det går bra.. han har fått en ny medicin så han känner sej redan lite bättre..

i söndags var Figo o Miro här..!! dom kom på förmiddagen o åkte hem på kvällen..

först var dom lite gnälliga o letade efter sin husse o matte… men jag talade om för dom att jag var här så dom kunde känna sej trygga..

ok sa dom.. o kollade runt lite.. sedan la vi oss o vilade..

Miro kom fram till att min plats i soffan var den bästa.. halvvägs uppe på matte.. jag sa att det var helt ok.. för jag kan ju ligga där alltid annars.. Figo ville ligga i husses knä.. men när husse tröttnade på o ha honom där la han sej nedanför soffan så matte kunde klia honom..

det blev rätt tomt när dom åkte hem.. o tyst.. för dom var lite känsliga.. dom muffrade på alla bilar som kom förbi utanför.. dom är ju inte vana vid att det åker förbi en massa folk..

matte sa att om några veckor så kommer Jonna o ska bo hos oss några dagar..

och om jag hade tur.. så kanske Saga oxå kom nån gång.. o sov över..

jisses.. detta kan bli riktigt roligt.. tänk er.. ha kompisar som sover över.. kul!!

visst ja.. jag skrev ju inte i går.. men..

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄNGLAMORA!!!! en dag försent..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: