Välkommen hit till min blogg -

söndag 2 september 2012

veckan som gått…

eftersom jag hela tiden glömmer bort att skriva så får jag väl göra ett sammandrag över veckan.. hehe

sagacoky

här är jag på kalas hemma hos Saga .. det var förra söndagen.. vi hade jättetrevligt..

fixad

nu snackar vi fin kille hehe.. matte klippte lite så jag kan se ut igen.. härligt..

torsdagsmys

detta är från i torsdags.. matte o jag var och grillade hos en vän till oss.. jisses så mysigt.. jag trivs där för jag får göra precis som hemma.. hehe.. o jag får smaka på det mesta..

kantisar

I fredags var vi ute och plockade kantareller.. först var vi hemma hos Kicka i Skånes Fagerhult.. men hon hade ju pms så där vågade inte jag gå in. jisses vilken bitch… jag satt hellre i blien när dom andra satt på altanen o drack kaffe….
när människorna hällt i sej kaffet åkte vi och plockade dessa kantarellerna.. ja vi hade picknick på ett ställe oxå.. där var helmysigt..

3natti

i natt har smågrabbarna sovit över.. vi hade myskväll.. sedan låg vi o kollade lite på tv innan vi somnade..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: