Välkommen hit till min blogg -

lördag 22 september 2012

härligt..

Efter att långt om länge till sist fått iväg matte o Sandra till Linda i Köpenhamn. Hade jag en halvdag att spendera med min nya kompis Emma.. Jisses vilken dag.. Hon visade mej byn hon bor i.. Härligt ställe.. Jag ska dit fler gånger bestämde vi..
När vi hade promenerat klart så duschade vi.. Hon tyckte jag var duktig.. Det var hon oxå.. Hehe..
När Sandra o Matte kom och hämtade mej så tyckte jag det var rätt trevligt.. Även om jag gärna hade stannat längre..
När vi varit hamma o vänt åkte jag o matte till en vän till oss och åt middag.. Det var en heldag..
Gissa när denna jycken var pigg o vaken i morse.. Redo för dagens första kissepaus?? Jo.. Strax efter 12.. Mitt på dagen
Det kostar att ligga på topp!!
Idag ska jag nog bara ligga o vila

Coky
Den mobilbloggande Cockerpoon

Inga kommentarer: