Välkommen hit till min blogg -

tisdag 27 september 2011

Fullt upp

för er som undrar varför jag inte skrivit.. på ett tag…. så har jag haft fullt upp

jag har hjälpt husse att fixa till vårt uterum.. det vill säga. husse har bankat o fört oväsen.. o jag har passat ovanvåningen-… hehe

fast..

när jag o mina småkompisar Figo o Miro hade ett litet möte i fredags så bestämde vi att vi skulle be deras husse om lite hjälp.. vi insåg ju att min husse endast har två armar.. o vi vill ju inte att matte ska förta sej.. hmm

o han ställde upp.. o tog hand om husse på lördagen.. o jisses.. va fint dom leker ihopa när dom har varsin hammare… på kvällen kom smågrabbarna o deras matte o inspekternade..

på söndagen kom min kompis.. han som har lite ljud för sej.. åhhhhh!!!! va glad jag blev.. det var kul att träffa honom igen.. jag funderar på om inte jag ska ta med husse o matte o åka o hälsa på honom..

sedan…

kom JONNA !!! hon skulle vara hos mej ett par timmar.. men jisses .. hon låg o passade glasdörren på altanen hela tiden..

lugn sa jag till henne.. den sitter fast.. hmm mumlade hon.. jag spanar ju.. efter min familj.. dom kommer nog snart.. igen..

nu kan jag o grabbarna ligga i solsängen hela dagarna.. även om det regnar o e kallt.. härligt

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: