Välkommen hit till min blogg -

måndag 2 maj 2011

Valborgsmiss….

ja det blev miss.. för man fick inte elda.. utan det var tipspromenad … för vissa..  men jag o mina mjukispolare stannade hemma hos våra trötta mattar.. men våra hussar fick gå… o mjukisgängets husse vann.. ett pris.. en jättefin lykta..  min husse.. tja han får nog köpa en egen lykta för matte vill oxå ha en liknande.. fin sa hon.. ja.. så sa Jonnas matte oxå.. hon var inte heller med o gick.. Jonna hade lagt henne i soffan sa hon.. med fjärrkontrollen i handen..

jag hade helt tyst inne i vår husvagn för matte hade jätteont i huvudet..

i går.. kom tjejerna.. taxbrudarna.. hehe.. jisses.. dom doftade gudomligt!! bägge löpte.. dom kom inom o hälsade på.. deras husse bakade en kaka.. duktig kille det där.. .. men det verkade ta rätt långtid.. för han hade visst glömt sätta igång timern till ugnen..

både Bunny o Bibbi.. tyckte att det var kul att hälsa på oss.. dom hittade mina o Jonnas uttuggade märgben.. jisses va dom gnagde..

nu ska jag vila lite.. helgen har varit tuff.. speciellt den stunden brudarna var o hälsade på….

coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: