Välkommen hit till min blogg -

tisdag 1 mars 2011

tjoho

I morse .. Jaja nästan vid middagstid.. Matte var rätt seg idag.. Ja matte rullade ut toga mattan... Dags för lite frisering... O vad gör hon mer?!?!
Jo.. Tar fram klotången när hon tryckt upp mej i ett hörn...
Jag testade hur långt jag kunde gå... Trilskades som bara den... Men matte har visst en envis dag idag. Rätt som det var så hade hon klippt alla mina klor... Jisses... Gick rätt snabbt idag..
I lördags var vi hemma hos Figi o Miro... God korv på det stället.. O vi fick äta först vi jyckar.. Troligen för att vi inte skulle tigga vid bordet... Småkillarna gick o vilade.. Men jag är ju så otroligt social så jag satt med vid bordet.. Man vet ju aldrig.. Hihi
... Sedan fick vi kvällsfika av killarnas husse... Jisses vilket ställe...
Jag duschade matte efter passet på yogamattan idag... O passade på o ta en dusch själv oxå.. Härligt...
Sedan gick jag upp o bäddade husses säng... Se bilden..
Nu ska jag kura ihopa mej o vila mej torr
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: