Välkommen hit till min blogg -

onsdag 9 februari 2011

gissa vad vi gjort idag...

Titta på min nos.....
Visst blev den fin..
Helt rätt den som gissade. Att matte lekt med saxen... O haft mej som modell..
Jag sa åt henne att jag ville ha lite pudelstuk...
Hon tog lite på benen oxå.. O under tassarna...
Så nu anar jag att hon vill testa nya klotången i morron... För det klickar en del när jag tassar omkring..
Nu aka jag sova.. Har precis ätit kvällsfikat.... Stekt lever.mums
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Yasmine sa...

Hejsan, på min blogg får du musik tips varje dag med dagen låt, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett musik tips i dagens låt inlägget, mer info finns på min blogg. :)
Pussar och Kramar
//LadyYasmine