Välkommen hit till min blogg -

fredag 14 januari 2011

Tortyr

matte har torterat mej!!! jag borde ha fattat.. klotången har legat framme en längre tid nu… ett tag låt den tillomed i min korg.. jisses.. där låg den verkligen i vägen.. men jag vågade inte flytta på den..

matte brukar ju vanligtvis fila mina klor.. men.. glömmer man så blir ju klorna snabbt långa.. o mina klor var perfekt.. läs VAR PERFEKT !! att gå på is med…

men matte tryckte upp mej i en fåtölj o satte sej framför.. jag ålade mej o försökte smita.. men.. ja jag får erkänna att matte var för stark för mej.. jag visade tänderna för henne oxå men då högg hon mej i pälsen o sa att så gör man absolut inte… jag försökte krypa över i hennes knä o gömma mina tassar .. men hon var för snabb… hon klippte o berättade hela tiden om hur duktig jag var.. o rätt som det var så släppte hon taget om mej.. jisses.. hon var klar..

då fick jag en halv wienerkorv… det kostar o ligga på topp.. men betalar sej väldigt bra..

nu hör jag att sopebilen kommer så jag måste ut o skälla på den..

ta det lugnt i snön o isen..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: