Välkommen hit till min blogg -

måndag 10 januari 2011

solsken

Jag älskar att ligga i solen och mysa.. Varmr o skönt..
Nu är det vardag igen... Jag var uppe tidigt och fick iväg husse till jobbet... Jag lät matte vakna av sej själv... Hon blir mindre gnällig då...
När jag var ute tidigare så upptäckte jag att det är rätt bra med långa klor..... Man får bättre fäste då i isen..
O is finns det gott om..... Jag hade tänkt ta med matte på en liten promenad idag.... Men med tanke på all isen överallt så får hon stanna inne... Jag sa åt henne att hon kunde kolla lite på tomtarna... O räkna barren på granen.. O samtidigt plocka undan julen... Det lär hålla henne sysselsatt rätt länge..
Så kan jag ligga här i solen o mysa
Ta det lugnt idag på alla isiga underlag
Coky
Den bloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: