Välkommen hit till min blogg -

torsdag 4 november 2010

helt slut

Jag känner mej lite sliten....
Jag har ju matte hemma alltid... Men
Nu är husse oxå hemma... Han började hosta o ha sej redan i helgen... Men har klarat av att jobba ändå...
Men...
Det har gått massor av tröjor.. Han har svettats floder..
Så..
I går kom han hem tidigare förkyld o eländig...
I soffan låg matte.. Lika eländig...
Nääää tänkte jag... O ringde o bjöd hit Linda.. Min äldsta människosyrra...
Så nu är hon här o kelar med mej... Vi går ut o har rökpaus... Ja det är Linda som röker o jag som pausar.
O vi sitter o pratar o så... För prata har ju både husse o matte svårt för... Dom bara hostar o snörvlar...
Nu ska jag mysa med Linda i soffan
Haj o gobaj leverstapaj
Coky
Den mobilbloggande cockerpoon
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer: