Välkommen hit till min blogg -

onsdag 30 januari 2013

storm o regn

ja .. det ska bli sånt väder idag så jag tror jag behåller matte inomhus så hon inte blir kall o fuktig.. hon har gått och blivit sjuk.. igen.. snörvlar och har sej.. känns lite varm oxå.. så jag har ringt till Linda .. hon och Amanda kommer hit och hjälper mej med matte några dagar..

det ska bli kul att träffa Amanda igen.. jag har sett på Facebook att hon börjat äta gröt.. Yammie !! det betyder att jag kan vara med och mata henne.. haha.. dvs slicka upp det som inte hamnar i munnen på henne..

vi ska även planera lite inför Amandas dop nästa helg.. försöka kolla in lokalen. ja inte jag förstås.. jag får inte vara med… men det gör inget för jag ska vara med en kompis.. o vi ska ha riktigt trevligt!! men planeringen kan jag vara med om..

nu ska jag öppna för Figo o Miro, dom ska vara hos mej idag och hjälpa till med matte .. och se till att människorna får lite kaffe.. sedan ska jag lägga matte på soffan o se till att hon vilar hela dagen..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: