Välkommen hit till min blogg -

tisdag 8 maj 2012

hops I did it again..

jag har glömt att blogga .. igen..

det bara blir så.. jag har så mycket att göra med min matte.. hon har vårkänslor.. är överallt o rör till det.. o sedan gnäller hon över hur ont hon har.. så jag får hela tiden passa på henne..

nu har jag kallat in smågrabbarna.. så nu får dom hjälpa mej.. jag börjar bli sliten..

igår smet hon iväg.. skulle bara sa hon.. det var när jag hjälpte husse med gräsmattan.. några timmar senare kom hon hem rätt sliten o fnissade vilt..

hon hade varit o provat nya glasögon.. o där hade hon mött en kompis.. dom hade visst haft riktigt roligt.o sedan gått o handlat mat tillsammans.. men där hade matte slarvat bort kompisen.. men matte kollade senare på facebook.. o kompisen hade hittat hem..

 

jag funderar över om jag ska byta frissa.. men frågan är vad jag skulle klä i… pudelfrissa eller snagg?

knätofsar eller inte.. långa eller korta öron .. snagga svansen..

eller bara toppa håret lite grann..

matte säger att jag får vänta tills DagOtto o Mårris matte kommer tillbaka till campingen.. för hon ska tydligen klippa mej i år igen.. det är helt ok.. för hon är snäll .. har alltid gott godis hemma hos sej.. o hon vet precis vad en cockerpoo som jag vill ha..

nu ska jag lägga mej i soffan o vila lite..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: