Välkommen hit till min blogg -

onsdag 25 januari 2012

vilken överraskning!!!!

igår så låg vi o slöade jag o småkillarna.. vi låg o väntade på att deras husse skulle komma…

rätt som det var så knackade det på dörren… jag borde fattat att nåt var på gång eftersom matte satt över kaffet.. matte öppnade dörren o in sprang.. DagOtto… o Mårris….. o sedan… kom en svarthårig liten kille.. jisses han var ny i gänget för mej.. kom in sa jag o nosade på honom.. mm ,, mumlade han.. tackar.. men ska jag komma in får du nog flytta på dej lite…. tack…

åh.. jag hade visst stått mitt i dörrhålet och nosat på honom.. han hette Billy.. och skulle vara hos DagOtto o Mårris någon vecka.. jisses vilken kille!!

Miro tyckte det var jättekul med lite andra hundar.. o Figo blev nyfiken han oxå.. så vi gick ut på gräsmattan och umgicks.. härligt.. 6 hundar och inte ett skall hördes!!!

när småkillarnas husse kom så märkte dom först ingenting.. ville nog stanna kvar här .. haha..

sedan gick vi in o mös i soffan…

20120124_172037

jag gillar att mina kompisar kommer inom o hälsar på.. matte säger att det är nyttigt för mej.. att alla ska kunna komma hit vare sej dom har hund eller inte..

Coky

den bloggande cockerpoon

Inga kommentarer: